«Το Customer Loyalty είναι ο θετικός λόγος κόστους-οφέλους» Ο λόγος που το Customer Loyalty είναι σημαντικό, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, είναι ο θετικός λόγος «κόστους-οφέλους».
Ο λόγος που το Customer Loyalty είναι σημαντικό, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, είναι ο θετικός λόγος «κόστους-οφέλους». Ειδικά σε πεπερασμένες πληθυσμιακά αγορές, σε συνθήκες οικονομικών δυσκολιών και έντονου ανταγωνισμού, η ανάγκη διατήρησης του πελατολογίου φαντάζει σημαντικότερη από ποτέ, αν συνυπολογίσουμε και το δυσανάλογο συχνά κόστος απόκτησης νέου. Η πιστότητα του πελατολογίου συμπαρασύρει συχνά και τα επίπεδα αφοσίωσης του προσωπικού, διατηρώντας τα ποσοστά εναλλαγής σε χαμηλά επίπεδα. Επίσης, ενισχύεται η εικόνα της εταιρικής ταυτότητας, μειώνονται οι λειτουργικές δαπάνες, αυξάνονται οι πωλήσεις και τα κέρδη.
Μαργαρίτα Κορομηλά
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
http://www.loyaltyawards.gr/judges/judge-01/