O πελάτης επιστρέφει στο κατάστημα έχοντας κίνητρο στόχου, οι πόντοι που οφείλει η επιχείρηση προς τον πελάτη είναι ένα ισχυρό κίνητρο !
Loyalty επιβράβευση
Οι συνεχείς εκπτώσεις με τον φόβο ότι θα χάσετε πελάτες ή με μία απλή εκπτωτική κάρτα υποβαθμίζουν την αξία των προϊόντων/υπηρεσιών σας.
Σκεφτείτε: Οι αλυσίδες κάνουν εκπτώσεις και «παζάρια» με τους πελάτες τους; H δίνουν πόντους; H συλλογή πόντων έχει αποδειχθεί ότι εκτιμάται περισσότερο, στο μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών, από τις εκπτώσεις που μπορεί να κάνει μία επιχείρηση κάθε φορά στα μέλη της.