Η ψυχολογία λέει ότι ο πελάτης επιστρέφει στο κατάστημα έχοντας κίνητρο στόχου, η λογική των πόντων που οφείλει η επιχείρηση προς τον πελάτη είναι ένα ισχυρό κίνητρο. Όπως επίσης η επικοινωνία με sms στο κινητό του πελάτη.

Η πληροφορία των επισκέψεων του κάθε μέλους, καθώς και η πληροφορία στατιστικών top μελών σε τζίρο και επισκέψεις ανά συγκεκριμένη περίοδο είναι πολύ χρήσιμες για την επιχείρησή σας.

*Το 80% των πωλήσεων γίνεται από το 20% των πελατών!
*oι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν έως και 75% τον τζίρο τους αν αυξήσουν τους πιστούς πελάτες κατά 20%.

* Οι έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες ξοδεύουν έως και 45% περισσότερα σε εταιρίες που προσφέρουν προγράμματα loyalty
Γνωρίζετε το ποσοστό συγκράτησης των πελατών σας; Πόσοι από τους πιστούς πελάτες σας συνεχίζουν μαζί σας;